Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás upozornili na důležitý krok, který pomůže předejít nedorozuměním ohledně Vašich objednávek.
Veškeré informace o Vaší objednávce odesíláme automaticky na e-mail, který zadáte při nákupu. Pokud do 24 hodin od vytvoření objednávky neobdržíte žádný potvrzovací e-mail, prosím zkontrolujte složku Spam nebo Nevyžádaná pošta. Někdy se může stát, že naše zprávy omylem skončí právě tam, a tím pádem získáte mylný dojem, že s Vámi nekomunikujeme.
Nedávno jsme se setkali se situací, kdy si zákazník nevyzvedl zásilku na dobírku s tím, že prý od nás nedostal žádné informace. Po kontrole jsme zjistili, že jsme zákazníkovi zaslali pět e-mailů, které pravděpodobně skončily ve spamu. Taková situace je zbytečná a může způsobit komplikace oběma stranám.
Zkontrolujte, zda je Váš e-mail správně vyplněný.
Pokud neobdržíte e-mail do 24 hodin, nahlédněte do složky Spam nebo Nevyžádaná pošta.
Přidejte si naši e-mailovou adresu do kontaktů, aby byly další zprávy doručovány přímo do doručené pošty.
V případě pochybností nás kdykoliv kontaktujte – rádi Vám ověříme stav Vaší objednávky.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Vážíme si Vaší důvěry